"Tryna bring me down"

I fredags så gjorde jag vad? Försöker komma på. Vänta...

Just det. Jag var iväg på Starbucks med ett helt gäng andra gurrls. Och sedan köpte jag ju chirre på A&P. Det har jag ju redan berättat om.

Moving on then - i lördags så skulle jag skypa med mamma, speciellt, för att jag skulle säga grattis på morsdagen som jag trodde var på söndag. Och på söndag skulle jag inte ha tid för då skulle jag in till city.

Hursom, så panikskickade jag iväg ett brev med hemligt innehåll hem till Sverige i torsdag. Så det kommer ju varken fram till söndagen eller då morsdag egentligen är - i slutet av maj. Utan i mitten av den här veckan. Fail! Men jag blev lite väl förvirrad då det faktiskt var morsdag i USA nu i söndags.

Jaja, sedan skulle jag gå ut och glassa i solen. När solen väl var framme var det jättevarmt. Sedan blev det så grått att det nästan var svart och så regnade det smått. Så det jag gjorde under lördagen var att springa ut och in för att sola och sedan inte sola.

När jag sedan bestämt mig för att istället gå ut på promenad så hann jag kanske gå max 5 minuter innan det började spöregna... Så jag gick hem igen.

På eftermiddagen kom Andrea hit med godsaker. Typ en hemmagjord keylimepie som inte rikitgt smakade som den skulle, men jag tror att the real deal kan vara the ish. Och lite rester av några B&J's.

Vi satt och nördade framför youtube, alltså verkligen nördade. I flera timmar. Satt och youtubade gamla musikvideor. Vilka minnen alla gamla låtar väcker. Så himla kul! Och vi skulle egentligen kolla på film, ähhm? Det gick så långt att vi fick sätta en stopptid på vårt kikande, men det fungerade inte för vi skulle bara-kolla-en-till...

Åkte sedan iväg till A&P och köpte chips vi inte testat förut och näsborrebågar som var skruvade.

Störigt mysigt kväll var det!!




Näsborren själv och näsborrebåge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0