"We just got the city under control now"

Summer Jam 2011 - igår var dagen då radistationen 97.1 skulle avslöja en del av line-upen för årets konsert.

Biljetterna har varit ute sedan början av april men jag och Andrea har inte riktigt vågat köpa biljetter då vi inte haft någon aning om vilka som ska komma.

Gårdagen var i alla fall galen. Vid 16 skulle dom reveala det live, men min radiostream på laptopen segade sig så jag fick springa ut till bilen och sitta där i stället. Och så drog dom ut på det värsta länge, spelade musik emellan och bara snackade, teaseade liksom.

Sedan bara drog dom av allt. Lil Wayne - bam, Birdman - bam, Chris Brown - bam and so on. Oh my god jag fick sådan jäkla gåshus och bara hjärtklappning. Line-upen är off the hook!!

Here it goes
Lil Wayne
Birdman
Wiz Khalifa
Rick Ross
Chris Brown
Fabolous
Dipset
Drake
Young Money
Lloyd Banks
Waka Flocka

Alltså jag orkar nästan inte med mitt liv för tillfället. Jag lever alldeles för bra.

Så jag skyndade mig in på ticketmaster's hemsida för att kolla om det fanns biljetter kvar och hemsidan var lite kaos. Det var säkert många inne som ville köpa. Och så fick jag knappt tag på A-dawwg så jag var inte säkert på om verkligen kunde hänga med.

Men till slut löste sig allting och vips så hade vi två billetas till Summer Jam '11. Jag dör, vill nästan gråta av glädje. Jag är så glad!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Heeey thats krazy!!

2011-05-04 @ 01:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0