"Well hell I'm breathing"

I fredags när jag skulle gå till bilen som stod parkerad på gatan så blev jag skrämd av ett rådjur. Gick och glodde på mobilen och bam, när jag tittade upp så stod rådjuret på grannens gräsmatta rakt framför och bara stirrade på mig. Skrek till och med tilld. Jäkla rådjur!!

Tog i alla fall ett kort på den. Den var ju ändå inte på väg någonannanstans. Bara stod där och tittade.


Haha, pallar inte zooma in men inser att rådjuret fått värsta alienögon som lyser pga. av blixten. Dör av skratt!


Och så här kunde man gå klädd här i North Salem en fredagkväll kl. 20. Det gillar stört mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, vet inte om det är fel på min syn, men jag ser INGET rådjur. :)

2011-05-09 @ 22:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0