"Y'all know how we do"

Jag var ju iväg på Kohl's en förmiddag med Andrea med siktet instället på noll shopping, vilket såklart inte gick. Det är svårt när man hittar sådana grejer som man in the back of the head "behöver".

Finfina Converse som är döpta så underbart som "waterfall". Mhhm - älskar dom!!

Och mina nya träningsskor från Nike är inte heller att leka med. Vita med korallfärgade detaljer. Whoopiewhoop!!

Plus den goda sommareditionen Moon Sparkle som fanns för några år sedan. Nu är den återfunnen and I feel great. Den väcker gamla minnen! Älskar när olika dofter gör så. Får en att minnas gamla grejer.







Kommentarer
Postat av: Gosiplutt

Jag hittade ju som sagt den lilla skvätt Escada som du lämnat hemma. Ohoo, det var så mysigt när jag fick känna lukten av dig, så jag har den på mig lite då och då och snusar på Sandra.

2011-05-09 @ 18:15:06
Postat av: Johanna

Gosh Milkie!!! De där grejerna du handlat på dig kunde inte vara mer du! Hah, I löööve it I löööve it!

2011-05-10 @ 04:17:17
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0