"You ain't got shit on me"

Eftermiddagen spenderades på Eve's hebrew school. Jag var så taggad för jag hade laddat ner några av Fabolous gamla album för att jag inte hade dom på datorn. Så planen var att jag skulle sitta och chillyssna på det medans Evie var på lektion.  

Men fail på det. Två av dom laggade som fan. Spelade kanske 2 sek och hoppade sedan vidare. Det var så på ett helt album. Det andra albumet spelade bara om de 15 första sek på varenda låt. Så i ca. 4 min fick man höra samma intro om och om och om igen.

Piratebay när det är som sämst, skulle jag vilja säga!

Plus att jag är sur på Spotify som limiterar ens lyssnade till 10 timmar per månad? Det är ju så lite att det knappt är värt att lyssna. Fast dom är ju inte dumma. Vad gör man inte för att få folk att köpa grejer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0