"Don't be picky just be happy with this quicky"

Jag var och klippte mitt risiga hår i tisdags. Jag sa att jag ville toppa/ta bort det som var slitet. Nu ångrar jag mig lite, hon skulle ha klippt av mer när jag ändå var där. Men hon klippte upp det och tunnade ur det lite so it's all good. Det ser i alla fall bättre ut nu än innan.

Mötte sedan upp Sofia på Starbucks för att fira Kanelbullens dag! Det var mysigt!

Jag fick stå och prata med en kille efteråt, mindre mysigt. Kanske om han hade varit mer najs... Kunde inte säga nej och gav honom mitt nummer. Ångrade mig och när han sedan ringde så frågade jag vem det var och sa att han hade fått fel nummer. Då fick jag ju lite dåligt samvete över hela grejen... Kanske bara ska vara ärlig från början och inte ge ut nummer om det nu ska vara så.


Hår som spretar åt alla håll.


Nästa projekt blir färg. Hoppas Sofia kan fixa på fredag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0