"Fuck it I'm on one"

För några helger sedan åkte jag, Sofia och Anna till IKEA. Jag har inte varit på IKEA sedan jag var i Brooklyn med Andrea och Sofia.

Så det passade finfint. Jag skulle köpa pärlsocker till kanelbullebak men det hade dom inte. Inte hade dom Marabouchoklad heller. Och mer tråkiga nyheter - dom ska sluta sälja kaviar. Så då var jag tvungen att köpa kaviar också, inte för att jag äter det ofta men jag hade faktiskt saknat det lite.

Shoppade även vaniljljus, papperskorg, diskhandskar, diskborste, kaffekopp, choklad, godissnören.




Käkade ju såklart köttbullemeny och kanelbulle till efterrätt. Kanelbullen var dock en besvikelse.


Sofia och Anna


Ny kaffekopp är alltid kul.


Hur många knyter knutar av sina godissnören? Jag gör - dom smakar godare då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0