"I can transform ya"

I söndags åkte jag och Emmie till Novato, ca 30 min härifrån för lite shopping på Target och Marshalls. Hittade en hel del bra grejer.

Typ sporttop, grå fin tröja från Marshalls plus en duschtvål från Body Shop som ska användas innan man jag sova för att sova bättre typ. Den hette Deep Sleep. Låter lovande! Den är rätt mysig hittills, luktar lite kamomill.

På Target har man alltid kul. Dom har allt möjligt najst där. Fyndade en beigerosa romper att sova i för ca. 40 spänn. Köpte två baslinnen, sminkborttagning, halloweenkort, choklad och tuggummin också.

Efter shopping åkte vi till Cheesecake Factory för att möta upp Evelina för middag. Och sedan åkte alla hem till sig. Jag var grymt trött. Slappade framför tvn innan jag insåg att det var bättre att få sömn än att halvsova där på soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0