"I'm fresher than a motherfucker"

På lördagen gick jag ut på en löptur. Ja - ni läste ju rätt folks. Jag ska ta tag i löpning nu, jag som hatar att springa... Men nu ska jag i alla fall testa under en längre period så vi får se hur det går.

Sedan åkte jag till affären och handlade mat. Hur skönt är det inte när kylskåpet inte gapar tomt? Inte för att jag brukar fylla det med massa mat, mest nödvändigheter som frukostgrejer osv. Mjölk till kaffe typ...

Köpte även ingredienser till kladdkaka. Jag har försökt mig på det en gång i Atlanta, en gång i New York och båda gånger har det inte blitt som det borde. Så nu var det tredje gången gillt, i en ny stadsdel. Och hörrenini den blev grym. Perfekt kladdig och perfekt kakaosmak.

På kvällen kom Sofia och Anna förbi. Och Sofia färgade mitt hår. Utväxt och hela håret. Gött mos! För det var inte igår jag hade bra färg i hela håret. Så nu är det mörkmörk brunt med touches of red. Jag gillart!!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0