"It's gonna be a good day"

Jag fick lite sovmorgon imorse, vaknade av mig själv vid 9.30. Klev upp, startade datorn och loggade in på facebook. Jag vet - det är ju stört att det är det första man gör när man vaknar.

Speciellt farligt är det att ha facebook på iPhonen för då är det superenkelt att logga in. Beroendeframkallande!

I alla fall, jag hade fått en statusuppdatering att Victoria's Secret hade ett erbjudande- 7 undies for $25.50. Så jag kände mig himla manad och kollade in vad de hade för modeller och färger att välja mellan. Det fanns en hel del så jag skyndade mig innan storlekar skulle börja ta slut. Vips så blev jag sju trosor rikare. De anländer i brevlådan om en-två veckor. Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0