"Jay is chillin' 'Ye is chillin', what more can I say - we killin' 'em"

All hype inför albumet 'Watch the throne' gjorde bara att jag blev anti hela grejen. Dissade allt vad som hade med det att göra.

Men efter att jag tagit mig själv i kragen till att lyssna på 'Otis' så inser jag att det är rätt bra. Jag skulle inte kalla det en instant classic - kanske att det växer mer och mer.

Hursom - blev överlycklig när musikvideon släpptes. Den är motsatsen till dagens hiphopvideos där det fokuseras på cash, bilar, bitches. Och så kommer Hova och Kanye och gör det här. Det känns ärligt, som att de på riktigt hade kul när dom spelade in videon. Plus att det är minimalt med bling, guurls och annat är bara positivt.

Älskar låten, älskar videon ännu mer. Plus att den får mig att tänka på Andrea. En av våra många låtar.


Kommentarer
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat smycken och underkläder! Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid minst två tävlingar igång! Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

2011-09-02 @ 07:49:28
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0