"They say I'm crazy, well, I'm 'bout to go dumb again"

Idag var första dagen i skolan för barnen. Hurra! Det kom inte en dag för sent. Jag har jobbat övertid och aldrig haft tid att lära känna andra aupairer i området, vilket har varit riktigt tråkigt.

Så idag har vi jobbat på schema som ska passa alla inblandade. Det ser ut som att jag kommer jobba mina 45 timmar under veckodagarna och sedan ha helgerna off. Plus att jag får ledigt några timmar under dagen.

Men jag kommer få jobba så mycket mer än vad jag gjorde i New York till exempel.

Sedan har jag hunnit skypea med mamma en sväng. Försöker klura ut en reseplan för veckan då det blir roadtrip ner mot L.A. Jag kan inte fatta att de kommer hit om två månader - det är liksom 8 veckor. Stört! Fast jag har ju klarat mig utan dom i 14 månader, hehe. Det kommer bli kalas! Önskar bara att Sheila också kunde hänga på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0