"Another victory"

I fredags jobbade jag sent så Emmie och Sofia kom över och glodde på filmen The Help. Den var jättebra men jag måste se den igen och vara mer fokuserad.

Vi alla sov i mitt hus och vaknade upp med nice frukost. Hade faktiskt planerat och inhandlat alla tänkbara frukostingredienser.

Runt 14 åkte jag och Sofia till city, närmare bestämt Baker Beach. Låg och myste/slumrade på filten i solen. Längtar till Hawaii damnit!

Rörde oss vidare till Fillmore St. där vi strosade runt. Klädesbutikerna var inte i vår prisklass men miljön var härlig. Käkade middag och drack vin på en uteservering och glodde på folk.

Droppade av Sofia och åkte till Emmies hus för att hålla henne sällskap då hon jobbade kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0