"Do what makes you feel good about yourself"

Jag fick sluta oväntat tidigt igår, redan vid 17.00. Visste knappt vad jag skulle göra med all ledig tid.

Bestämde mig för att köra till Best Buy och köpa Beats by Dr Dre-lurar som jag suktat efter länge. Men de är lite dyrare och jag har inte tagit mig tid till att köpa dem.

Med Andrea på telefontråden som övertygade mig om att de behövde inhandlas. Åkte till närmsta BB där de såklart inte hade vita som jag behövde.

Plockade upp Emma på väg till det andra BB där de fanns. Köpte de och åkte glad vidare mot Northgate för bio

One for the money med bl.a Katherine Heigl. Helt okej film eller bättre än okej dessutom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0