"I'm back in this bitch"

What's good?
 
Det har hänt mycket sen jag sist uppdaterade. Jag har lämnat amerikansk mark och landat i Umeå once again. That shit cray!!
 
Jag kan skriva ett mer detaljerat inlägg om hur sista veckan var/flygresan hem/träffa alla hemma osv.
 
Jag bloggar mest från iPhone och har nu förstått att sedan blogg.se bytte portal så fungerar inte mobilappen. Vet inte när den kommer fungera igen...
 
Just det - och så vill jag ju informera alla om att jag har blitt med iPhone. Inte bara för att jag haft en det senaste året, men det var min jobbmobil. Kändes som en bit av mig fattades när jag kom till Sverige då jag för tillfället härjade runt med mammas gamla 3310. Så jag har nu uppdaterat till en vit 4s. Den är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0