"It's the freakin' weekend"

Jag har ju inte skrivit vad som hänt i helgen... Bättre sent än aldrig.

I fredags åkte jag hem till Emma efter att jag slutat. Hon jobbade så vi kollade på film och drack vin. Gosade lite med hundvalpen hennes värdfamilj skaffat.

I lördags plockade jag upp Sofia och så mötte vi upp en nyinflyttad tjej till Tiburon, Karin. Vi körde till Fairfax där det var någon slags festival. Med loppis, musik och matstånd. Mysig dag som sedan avslutades med film och godis hos Sofia. Vi såg "The Help" igen. Kunde knappt sova på lördagsnatten. Vaknade upp varannan timme och var hyper. Visade sig att Sofia varit likadan. Summan av kardemumman var att vi var höga på socker, haha! Fail!

På söndagen åkte jag och Sofia in till city för gospelgudstjänst. Sedan lunch på La Boulange, shopping på F21. Plockade upp Emma och käkade god pizza i Corte Madera. På kvällen såg jag och Emma "Crooked Arrows" på bio i Northgate. Lite b-film men helt okej söndagsnöje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0